המחשבות, הבעות הפנים, הדאגות, הגיל המתקדם, ענייני היום יום אשר מטרידים אותנו גורמים לכך שלרובנו במוקדם או במאוחר יתחילו לצוץ להם קמטי הבעה על עור הפנים. עור הפנים נהיה רך יותר ופחות גמיש מה שגורם לעור להיות חשוף לתהליך ההזדקנות הטבעי אשר מה לעשות, גורם לקמטים.

במציאות של היום הרדיפה אחרי השלמות והרצון להיות צעירים ויפים עם עור פנים מושלם נמצא תמיד בכותרות ונשים וגברים רבים יעשו הכל על מנת להראות במיטבם תמיד.

בשנים האחרונות פותחו שיטות רבות אשר עוזרים לאותם אנשים שרוצים בכך לשמור על עור הפנים חלק, נטול קמטים על ידי הקניית תחושת רעננות וצעירות. השיטות הרבות פיתחו סביבם את תעשיית היופי הענקית שמכילה היצע גדול של טיפולים החל מניתוחים פלסטיים, זריקות, טיפולים קוסמטיים ועוד רבים.

אחת השיטות הנפוצות יותר אשר רופאים פלסטיים ממליצים למטופלים ששואלים אותם איך להעלים קמטי הבעה מהפנים היא זריקות של מילוי הקמטים.

אותן זריקות למעשה עוזרות לנו למלא את החלל שהשאירו הקמטים ובעצם מסייעות לפסל מחדש את הפנים על ידי “תיקון אותם קמטים.

נשים וגברים כאחד החליטו שזה הפתרון עבורם ומפסלים את הפנים שלהם בדרך בה הם רוצים לראות אותם ובכך בעצם מעלימים קמטים ומצעירים את עור הפנים בעשרות שנים.

ישנם חומרים אשר אותם ניתן להזריק אשר יתקנו את עור הפנים באופן זמני אך ישנם חומרים שפותחו בשנים האחרונות והם קבועים אשר גם אותם ניתן להזריק לעור הפנים ולמלא את הקמטים באופן קבוע.

מאידך ישנן שיטות טבעיות ויש מטפלות וקוסמטיקאיות אשר טוענות כי חיזוק שרירי הפנים יעזרו לנו להעלים את אותם קמטי הבעה.

כל שעלינו לעשות הוא לחזק את שרירי המצח על ידי סט תרגילים שאותו נקפיד לעשות מידי יום ובכך הן מבטיחות לנו שלא יהיו לנו קמטי הבעה שנגיע לגיל מתקדם יותר.