תחום האסתטיקה והיופי מציע לנו כיום מגוון רחב מאד של טיפולים ופתרונות חדשניים, התורמים לתחושה האישית ופעמים רבות גם מציעים מראה צעיר, אסתטי ויפה יותר. בזכות הפיתוחים הרבים בתחום ניתן למצוא כיום גם לא מעט שיטות הסרת שיער לנשים, שחלקן מתבססות על טכנולוגיות חדשניות במיוחד. אילו שיטות הסרת שיער קיימות כיום ומה מציעה כל אחת מהן? הנה מספר דוגמאות:

הסרת שיער בלייזר – מדובר באחד הפיתוחים החדשים ביותר בתחום האסתטיקה וכזה הנחשב לפופולארי מאד ולו בזכות יתרונותיו הרבים. טיפול הסרת שיער באופן זה, הכולל בדרך כלל סידרה של כמה טיפולים, יכול להיעשות בכל מקום בגוף והוא מותאם באופן מלא אל המטופלת עצמה ואל צרכיה השונים. הטיפול איננו מכאיב, איננו כרוך בתופעות לוואי כלשהן ואיננו כולל תקופת החלמה. הוא מותיר אחריו גוף חלק משיער ותוצאותיו המצוינות ניכרות כבר מיד לאחר הטיפול הראשון.

שעווה – מדובר בשיטת הסרת שיער עתיקה מאד וגם כזו הנחשבת לפופולארית מאד, ובעיקר בקרב הצעירות שבחבורה. אפשר לבצע אותה באופן עצמאי בבית או אצל הקוסמטיקאית. שיטת הסרת שיער זו מותירה אחריה גוף חלק גם כן אולם יש לחזור על הפעולה אחת לכמה שבועות לאחר צמיחתו המחודשת של השיער. שלא כמו הסרת שיער בלייזר למשל, שיטה זו מכאיבה לא מעט ובמיוחד כשמורטים את השיער במקומות רגישים מאד, כמו המפשעה למשל. היא מותירה אחריה סימנים אדומים, אולם אלה נעלמים בתוך זמן קצר. למרות שניתן לבצע זאת באופן עצמאי בבית, היא מצריכה מיומנות מסוימת, לכן רבות בוחרות לפנות ישירות אל הקוסמטיקאית המתמחה בכך ובעיקר כדי ליהנות מהתוצאות הרצויות.

מכונה חשמלית להסרת שיער – ישנן לא מעט מכונות חשמל להסרת שיער המוצעות על ידי חברות שונות וניתן לשימוש באופן עצמאי בבית. המכונה, שעולה בין 200 ל – 400 ₪ בדרך כלל, כוללת דיסקיות מיוחדות הנלחצות בעת הפעלתו של המכשיר זו לכיוונה של זו וכך מורטות את השערה. אחד היתרונות הבולטים של מכשיר הסרת שיער זה היא העובדה שניתן להסיר שיער גם כשהוא קצר מאד וכן העובדה שמדובר בטיפול שאיננו מלכלך (בניגוד לשעווה, למשל). אולם, בדומה להסרת שיער בשעווה, גם כאן יש לשוב ולהשתמש במכונה לאחר כמה שבועות (בדרך כלל לאחר שלושה שבועות, תלוי במקום עצמו ובעובי השערה).

חשוב לזכור

שיטות הסרת שיער לנשים אלו מוצעות, בחלקן, על ידי קוסמטיקאיות המתמחות בכך. פנייה אל מרכז טיפולים מקצועי ומנוסה בתחום היא הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת וגם ההזדמנות ליהנות מפתרון בהתאמה מלאה.