חלפו הימים שבם הסרת שיער בלייזר הייתה טיפול יופי יוקרתי לנשים. יש להרבה מאד גברים אפשרות להיראות טוב על ידי כך שהם יפטרו משיערות מיותרות במקומות לא תאסטיים, כגון הכפתיים או הגב, והרבה גברים בוחרים לעשות את זה כיום, הרבה גברים בוחרים הסרת שיער בלייזר.

כיצד עובדת הסרת שיער בלייזר?

בתהליך של הסרת שיער בלייזר, קרן לייזר משמשת כדי להרוג את השורש של השיערות. עם זאת, אם זקיקי השיער לא נהרסו מהפרוצדורה השיערות ימשיכו לגדול. הישרדות של זקיקי השיער יכולה לנבוע מכך שהם חבויים בזמן טיפול הסרת השיער. דבר זה הופך את הסרת השיער בלייזר לטיפול מתמשך שצריך להתפרס על כמה פגישות, על מנת שכל זקיקי השיער יהיו חשופים בזמן שקרן הלייזר פוגעת בהם.
משך הטיפול תמיד תלוי במרקם והצפיפות של צמיחת השיער חוץ מסף הכאב שלך. בדרך כלל כל מפגש נמשך עד 30 דקות ועד 8 פגישותץ נדרשות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אחוזי ההצלחה של הסרת שיער בליזר

טיפול בליזר עובד הכי טוב על עור בהיר עם שיער כהה ולא מומלץ לשיער בלונדיני. ישנם סוגים שונים של לייזרים לסוגי עור שונים, ורק על ידי שימוש באופציה הנכונה, תוצאות רצויות מתקבלות . טיפול הסרת שיער בלייזר יכול גם רק לדלל את השיער, ולא להסירו לחלוטין מה שהופך אותו מתאים גם לגברים באופן מלא.

מי יכול לבחור לעבור הסרת שיער בלייזר?

גברים בכל הגילאים יכולים לבחור לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר. יש המעדיפים להשתמש בו רק לדילול הגבות או שיער הצוואר ואחרים יבחרו את זה בשביל להסיר שיער מיותר בגב ובחזה.
עם זאת, חשוב לדון עם הרופא לגבי האפשרויות שלכם, וההשפעות הלא רצויות שיכולות להגרם, למשל כתמים על העור. חשוב לבדוק גם כמה העור שלכם מתאים לטיפול הנ”ל.

האם זה קבוע?

הFDA האמריקאי קבע שהסרת שיער בלייזר היא לא דבר קבוע, והיא דבר שנמשך מספר שנים.
עם זאת השיטה היא ללא ספק השיטה הכי טובה שקיימת בשוק היום, עקב החוסר בכאב, היעילות ותופעות הלוואי המעטות, השיטה נחשבת להצלחה כבירה.

למידע נוסף והצעות מחירים, תוכלו להכנס לאתר הסרת שיער בלייזר – השוואת מחירים.

* אין לראות בטקסט זה ייעוץ רפואי מקצועי בשום צורה