קוסמטיקאית On September - 10 - 2019

מברשות איפור הן, או צריכות להיות, מרכיב בסיסי בכל שגרת יופי; הן הלחם והחמאה של מלאכת האיפור ויכולות להפוך אותך ליפהפייה במהירות. נשים רבות אוהבות מברשות איפור, אבל עם כל כך הרבה סוגים בשוק, בשפע שיכול להיות קצת מהמם, את לעיתים קרובות תוהה מאיפה להתחיל.

אין ספק שאת יודעת מה רוב המברשות עושות, אבל השימוש בהן יכול להיות סיפור אחר לגמרי, ולדעת אילו מהן באמת מתאימות לך, יכול להיות מבלבל.

כל מה שאת צריכה זה קצת הדרכה

אם את חדשה באיפור, או שפשוט לא מצליחה להבין איך להשתמש במברשת הפודרה שלך או במברשת הסומק שלך, אל תדאגי, אתר אינטרנט שמוכר מברשות איפור יכול לעזור לך, בין אם המטרה שלך היא לשכלל את הטכניקה הבסיסית שלך לאיפור, לבין השגת תוצאות של איפור ללא רבב, עם עצמות לחיים מושכות.

אז הנה המדריך השימושי למברשות איפור, שיעזור לך לקבוע את סוג המברשות שאת צריכה, וחשוב מכך – איך להשתמש בהן.

שאלת מיליון הדולר: איך לבחור מברשות איפור?

כמעט בטוח שתסכימי שהבסיס הוא צעד האיפור העיקרי שאת הכי זקוקה לו כדי לשכלל את מלאכת האיפור שלך; זה הקנבס שלך ויש יתרון בהשגת קווי מתאר בסיסיים טובים.

עכשיו, שאלת מיליון הדולר – האם כדאי לך ללכת על מברשות איפור מחודדות מסורתיות, מברשות עבות, או מברשות חדשות עגולות עם סיבים צפופים? את יודעת, אלו שנראות כמו סוכריה על מקל וכובשות את עולם היופי בסערה.

מברשת הבסיס המסורתית השטוחה עם זיפים גמישים, נחשבת נהדרת למיזוג יסודות איפור נוזליים או קרמיים. עלייך להתחיל באמצע הפנים שלך, היכן שאת זקוקה לכיסוי המרבי, ולשלב את האיפור בתנועה כלפי מטה.

את יכולה להיראות כאילו הלכת למאפרת מקצועית

 לכיסוי ללא פגם וכבד יותר, מברשת אידיאלית היא מברשת בעלת זיפים צפופים שתכניס לעור את מוצר האיפור – כולל נוזלים, קרמים ואבקות – לקבלת מראה טבעי יותר, מבלי שהמוצר ייראה כאילו הוא פשוט יושב על הפנים שלך.

את גם נמנעת מסימני הברשה, מה שהופך את המברשות למנצחות. לעתים קרובות תוכלי להשיג תוצאות שנראות כאילו מאפרת מקצועית איפרה אותך.

עכשיו בואי נדבר על מברשות איפור עגולות צפופות

המכחול הזה, שנראה כמו דגל קטן ומאפשר לך להתאפר במהירות, בגודל קטן ובמחיר ידידותי לארנק, נראה כרגע כלי הבחירה האידיאלי והופך במהירות לקלאסיקה של פולחן איפור. מברשות איפור מסוג זה נהדרות להשגת המרב מהיסוד של נוזל בסיס מלא. נשים די אוהבות את המברשת הזאת; ותהיי בטוחה שהיא מאפשרת לך להשיג תוצאות מעולות בלי מאמץ.

זוהי אולי המברשת הכי מוערכת שתמצאי באתר מברשות איפור. המברשת הקצרה והארוזה בצפיפות עם זיפים מעוגלים היא אידיאלית לכל דבר; מיסודות אבקה, דרך מינרלים ועד לברונזר וסומק. הדרך הקלה האישית שלך להשתמש בה היא באמצעות ברונזר על מנת לחמם את גוון העור ולהשיג תוצאות של פיסול עדין של הפנים.