כשמדובר בלעשות ניתוח הגדלת חזה, איפה שאת מחליטה לעשות את הפרוצדורה יכולה לקבוע כמה את תהני או לא תאהבי את החוויה שלך. בחירת הרופא/קליניקה הנכונה יכולה גם לשחק גורם גדול באיכות הטיפול שאת מקבלת, ומכאן גם באיכות התוצאה. לחשב כמה צעדים מראש, ולא לחשוב רק איך הבגד ים בקיני יראה עליך בקיץ,  יעזרו לך למצוא את מנתח החזה הנכון ביותר עבורך, בטווח המחירים שלך.

ראשית, עלייך לברר באיזה שירותים של הגדלת חזה את מעוניינת לבצע. האם את מחפשת רק הרמת חזה קטנה? או שאת מעוניינת בזוג חדש וחושני? יש רופאים שמתמחים רק בביצוע שינויים קלים. במקומות מסוימים מציעים מגוון רחב של רופאים כך שאין צורך לדאוג לכך שלא תיהיי מסוגלת לאתר את הרופא המתאים לצרכים שלך. כאשר יש לך ספק באיזה רופא לבחור, כדאי לשאול על המלצות. אם תשאלי כמה אנשי מקצוע רפואיים אחרים, הם יוכלו להפנות אותך בכיוון הנכון. ניתן גם להוציא את דפי זהב או לגלוש באינטרנט. המטרה היא למצוא מנתחים קוסמטיים רבים ככל האפשר, כדי שתרגישי כמו מראיינת לפני שאת בוחרת מנתח עבור החזה שלך.

אם את סובלת, חו”ח,  מבעיות תפקוד של בלוטת התריס, את צריכה להתייעץ עם רופא מומחה בתחום.

בקש התייעצות עם כל מומחה הגדלת חזה שאת פוגשת. את רוצה למצוא את הרופא שרוצה להסביר כל חלק מהפרוצדורה מההתחלה עד לסיום, ולוקח את הזמן לעודד את השאלות שלך ולתת תשובות לכל הפחדים והחששות שלך. זה נותן לך דרך לדעת מול איזה מנתח את עומדת, כמ הנסיון יש לו, וכמה הם דואגים ואיכפתיים לצרכים שלך. הם גם יודיעו לך באיזה צעדים את צריכה לנקוט על מנת שתהליך ההבראה מהניתוח יהיה מהיר וללא פגמים.

חלק מן המרפאות הטובות ביותר של הגדלת חזה מציעים תמחור גמיש ומגוון אפשרויות מימון. מאז שקיים עניין אשר הולך וגדל במהירות באומנות שיפו רמראה השד, נראה שהעלות של ניתוח הגדלת חזה עולה. אם את לא הולכת קצת ומקבל מספר הצעות מחיר, את חשופה לסיכון של לשלם יותר ממה שאת צריכה באמת לשלם על הגדלת חזה. יש הרבה מרפאות מצויינות בעלות רופאים מצויינים שמציעים ניתוח הגדלת חזה בעלות יחסית נמוכה.

לפני שאת חותמת על טופס הסכמה כלשהוא לניתוח הגדלת חזה, תבדקי את ההסכמה של הצוות שעובד במרפאה, הנסיון שלהם הם אלו שאחראיים עלייך בזמן שתיהיי מורדמת, כדאי מאד שתדעי לסמוך עליהם.