מזל טוב! סיימת את הלימודים שלך וכעת החלטתם לצאת לדרך עצמאית. בטח את שואלת את עצמך המון שאלות כמו מאיפה מתחילים, איך להשיג לקוחות חדשות, איך את מיישמת בצורה הטובה ביותר את מה שלמדת ועוד…אז הנה מדריך קצת שיעזור לך

שלב ראשון: מתנסים אצל המומחים

אם תלכי בעצמך לטיפולים במקומות מצליחים, תוכלי להתנסות במגוון של שיטות ולבנות לעצמך את שיטת הטיפול המושלמת. כמה שתלכי ליותר טיפולים בין אם זה טיפולי פנים, טיפול פדיקור, מניקור או כל אספקט אחר בו את רוצה להתנסות ככה תקבלי יותר מושג לגבי ”מה תופס“ היום.

שלב שני: תכנני לעצמך מכון מהסרטים

מאוד מומלץ להשקיע בתהליך התכנון והעיצוב של המכון בפרטי שלך. השקיעי בציוד איכותי, מוצרי טיפוח מובילים שיתנו תוצאות מבטיחות, תאורה, מוזיקה שתייצר אווירה ועוד כל מיני פינוקים קטנים שפשוט יגרמו לאנשים לבוא…

שלב שלישי: פתחי עמוד פייסבוק

אין ספק כי עמוד פייסבוק הוא דרך נפלאה לשווק את עצמך ולקדם את העסק שלך כבר מההתחלה. אם את לא רוצה להשקיע הרבה כסף, את יכולה ללמוד איך עושים את זה בעצמך בעזרת סרטונים ביוטיוב אבל קחי בחשבון שזה ידרוש ממך הרבה אנרגיה וזמן. מומלץ להיעזר בחברה חיצונית שתשדע בדיוק איך לקדם את העסק שלך בפייסבוק בין אם קידום אורגני ובין אם ממומן.

שלב רביעי: מבצעים ומחירים טובים

כדי להתחיל את חייבת להציע מחירים טובים ללקוחות שלך ורק בשלב מאוחר יותר, אחרי שתבני את עצמך ואת העסק שלך, תוכלי להעלות מחירים בהדרגה.

לסיכום, בניית עסק עצמאי אינו דבר פשוט ולכן יש להתייחס לכל השלבים ולהשקיע את המקסימום שאת יכולה כדי להפוך את החלום למציאות.