קוסמטיקאית On December - 22 - 2019

במהלך טיפול הפילינג על המטפל לגרום לעור להשיר מספר שכבות מעצמו ובכך לאפשר חידוש שלו ולהעלים כל מיני פגמים קטנים שנמצאים עליו מבחינה אסתטית.
כדי לבצע את המטלה יכולים המטפלים להשתמש ב 3 סוגים שונים של שיטות שהן טיפול עם מכשיר לייזר, טיפול עם מכשיר מכני וטיפול באמצעות חומרים ומשחות עם חומרים כימיים הגורמים לעור לכוויה ובכך בהמשך הזמן גם לנשירתו והתחדשותו באופן טבעי.
במאמר זה נסקור את שלשת השיטות, נשווה ביניהן וניתן לכן להסיק את המסקנות שלכן לגבי מה עדיף לכן לעשות פילינג לייזר, מכני או פילינג כימי.


פילינג מכני מהו?


אז כמו שכבר הסברנו קודם לכן טיפול הפילינג מטרתו היא להסיר שכבות עור מפניכם בכדי לגרום לגוף לחדש אותם ובכך להעלים פגמים אסתטיים כגון כתמי פיגמנטציה שונים, קמטוטים קטנים ולהחזיר לעור את הברק והאלסטיות, במילים אחרות להצעיר את העור.
את הליך זה כאמור ניתן לעשות עם מכשיר הפילינג המכני, מכשיר זה הוא למעשה מעין ידית ארוכה בעלת ראש שיוף מסתובב שבכל מגע עם העור ישייף ויסיר חלק ממנו.
החיסרון של מכשיר זה הוא יכולת הדיוק שלו, בניגוד למכשיר הלייזר או טיפול הכימי שם יש דרך מדעית לקבוע את עומק הטיפול כאן מסתמכים בעיקר על ניסיונו של המטפל.


פילינג כימי מהו?


מבין כל טיפולי הפילינג זהו הטיפול הכי נפוץ ופופולארי, במהלכו מורח המטפל שכבה של חומר בעל מרכיבים כימיים על הפנים, חומר זה למעשה גורם לכוויה על פני העור ומאלץ אותו להתחדש באופן טבעי.
את עומק הטיפול קובעים לפי הרכב החומר וחוזקו.


פילינג לייזר מהו?


מכשיר בעל קרן לייזר המתוכנתת על ידי מחשב ועל פי כך יודעת כמה עומק יש לצרוב את העור ולגרום לכוויה שבהמשך תפעיל את מנגנון החידוש הטבעי של העור.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

בפנטן – לשמור על עור תינוקך – משחה למניעה ולטיפול בתפרחת חיתולים